שרת בענן לעסקים

כדי לאפשר לעסק שלך הגנה מושלמת על המידע החשוב שלך ולהתגונן מהתקפות סייבר, אתה צריך להיות בענן!

אם אתם בעלי עסקים, יועצי מס, רואי חשבון, משרדי עורכי דין, מרפאות, מוסכים, סוכנויות נסיעות ותיירות, רשתות מזון ועוד. דברו איתנו עוד היום ונתאים לכם חבילה.

החברה המובילה בישראל לפתרונות ענן למשרדי יועצי מס ורואי חשבון

שיחה עם מומחה

מלא/י את הפרטים ונשוב בהקדם

יתרונות השרת בענן לעסק שלך

קבל שרת וירטואלי בענן לעסק שלך, בעלויות נמוכות והמשכיות עסקית.

שרתים מהירים

שרת dedicated שמעניק לעסק שלך בדיוק את המשאבים שאתה צריך ללא תשלומים מיותרים, חוות שרתים שממוקמת בישראל, נוחות תפעול, מהירות טובה יותר, השרתים שלנו ללא פערי תיווך!

אבטחה שהיא הסטנדרט אצלנו

חיבורים מאובטחים לשרתים בהצפנת AES 256 VPN, אימות דו שלבי 2FA, הקמת SITE TO SITE מאובטח.

עבודה מרחוק מכל מקום

אפשרות לעבוד בצורה מהירה ואמינה מכל מקום ללא תלות באיזור הגאוגרפי בו אתם נמצאים. הגישה נעשית בצורה מאובטחת ומוצפנת.

הגנת סייבר וכופרה

שימוש בטכנולוגיה המתקדמת בעולם להגנה וכופרה, יש לנו את כל השיטות הכי חדישות על מנת להגן עליך מפני תקיפות סייבר. אנו נדאג להחזיר אותך למצב שלפני האסון!

4 שכבות גיבוי למידע שלכם

הסטנדרט שלנו הוא עד 4 שכבות גיבוי לשרת שלך ואפשרות לראות את המידע המגובה שלך באיזור האישי. אפשר להיכנס ולהוריד את כל המידע למחשב שלך בכל זמן.

שירות ותמיכה

צוות תמיכה מותאם אישית, עם מענה אנושי לפתרון כל תקלה, כדי לאפשר לעסק עבודה שוטפת ורציפה.

בין לקוחות החברה

למעלה מ-400 פרויקטים מוצלחים ומאות לקוחות מרוצים!

רק קמצוץ ממה שהלקוחות שלנו רושמים עלינו!

Raisa Brisker
קרא עוד
ריצית להגיד לכל מי שמתלבט עד עכשיו : פשוט תעברו לענן של ג'י קליק! מזמן חיפשתי פתרון שיפתור לי את כל התקלות במחשבים וגם אוכל לעבוד סוף סוף מרחוק ובלי תקלות. התקינו לי מאוד מהר שרת העבירו את כל התוכנות ומאז אני שם - פשוט תענוג! ואיזה שרות מדהים של ברוך והצוות! אין עליכם! תודה תודה תודה
Avidan Romano
קרא עוד
כאיש מקצוע שעובד מול לא מעט בעלי עסקים, אני יודע לזהות שירות טוב, ושירות כמו של ברוך והצוות קשה למצוא. ממליץ בחום.
Meira Zadok
קרא עוד
מקצוען מספר 1 ושרות ללא תחרות, אין עלייך!!!
יוסי מזון
קרא עוד
אין על ברוך איש מקצוע מעולה אמין ביותר
רונית קולני
קרא עוד
זכיתי לבעל מקצוע איכפתי שואהב את העבודה שלו וזמין
עמית שרפי רואה חשבון
קרא עוד
הפתרון שקיבלתי מחברת ג'י-קליק שינה אצלי ללא הכר ושיפר את ההתנהלות העסקית וכם הורידה אצלי את הלחץ והפחד הטבעי שקיים אצל כל בעל עסק של קריסת מחשבים או אי המשכיות ותפקוד המשרד. ממליץ בחום על חברת ג'י-קליק - אשר התברכו במצוינות, איכות ומהירות תגובה, יישר כח!!!
הקודם
הבא

הצוות שלנו מורכב ממקצוענים, שישמחו להציע עבור המשרד שלך פתרונות מחשוב כוללים: שיווק מחשבים וחומרה כולל מחשבים ניידים, פתרונות רשת ותקשורת מתקדמים, חוזי שרות באתר הלקוח ועוד..

אודות ג'י קליק בע"מ

חברת ג'י קליק נוסדה בשנת 2011 כחברה למתן פתרונות גיבוי בענן והתאוששות מאסון לעסקים. מקימי החברה הינם אנשי IT וסיסטם מקצועיים, עם נסיון עשיר במתן פתרונות מחשוב לעסקים משנת 1988. כבר עם הקמתה, גייסה החברה מאות לקוחות עסקיים שמשתמשים בשירותי הגיבוי והווירטואליזציה יום יום. לג'י קליק גיבוי מידע מקצועי בענן – הטוב מסוגו בישראל, משרד ווירטואלי בענן, שרתי VPS, שרותי סנכרון מידע בענן. כמו כן, חברתנו משווקת פתרונות אבטחה מתקדמים כגון התקני חומת אש מקצועיים ואנטי וירוס שמספקים מעטפת הגנה מושלמת לעסק. אנו שותפים עסקיים של כמה מחברות הענן והסטוראג' הגדולות בעולם וביניהם : אמאזון, בקבלייז, ווסאבי, דאאטו , נאקיבו ועוד רבות. הצוות שלנו מורכב ממקצוענים, שישמחו להציע עבור המשרד שלך פתרונות מיחשוב כוללים: שיווק מחשבים וחומרה כולל מחשבים ניידים, פתרונות רשת ותקשורת מתקדמים, חוזי שרות באתר הלקוח ועוד. לג'י קליק כיום יותר מ-1,000 לקוחות וביניהם משרדי רואי חשבון, יועצי מס ומשרדי עורכי דין, מוסכי רכב, בתי דפוס וגרפיקה. כמו כן אנו נמצאים בשיתוף פעולה עם עשרות שותפים עסקיים למיזם שלנו, המספקים פתרונות גיבוי ללקוחות. אנו מתמחים בגיבוי תוכנות של חברת ארדני, ריווחית, ט.מ.ל, חשבשבת, מיכפל, עוקץ וכל תוכנת מדף המשווקת בישראל. פתרון התאוששות מאסון שלנו הוכח עד היום לפתרון האפקטיבי ביותר כנגד וירוסים ובמיוחד וירוס הכופר הקטלני. החברה מפעילה 2 סניפים בישראל: סניף מרכז-בת ים, סניף צפון-חיפה ומעסיקה 10 עובדים.


אין יום שעובר , בו איננו מסייעים ללקוחות שלנו לשחזר מידע – גם ברמת הקובץ הבודד. זו המטרה שלנו – להגיע לכל עסק ועסק בישראל ולדאוג לרציפות העסקית ללא דאגות!

שיחה עם מומחה

מלא/י את הפרטים ונשוב בהקדם

תחזרו אלי

תחזרו אלי

שיחה עם יועץ מומחה

מלאי\י את הפרטים וניצור קשר

שיחה עם יועץ מומחה

מלאי\י את הפרטים וניצור קשר

למימוש המבצע

מלאו את הפרטים ונחזור עוד היום

למימוש המבצע

מלאו את הפרטים ונחזור עוד היום!

Houston, we have a problem!

We are currently fixing this spaceship, so you might experience a bumpy flight.