נפצעת / נפגעת ?

משרד עורכי דין אלכס ידגרוב ושות', מומחים בתביעות נזקי גוף - אחוזי הצלחה גבוהים! עורכי דין עם למעלה מ-10 שנות ניסיון.

נפצעתם בתאונת דרכים? נחבלתם בעבודה או בדרך לעבודה? מעוניינים להגיש תביעה לביטוח לאומי? או הגשתם תביעה לביטוח לאומי ודחו אותה? נפגעתם מרשלנות רפואית? משרד עורכי דין אלכסנדר ידגרוב ושות', יעמוד לצידכם לאורך כל הדרך, בייעוץ וליווי משפטי עד שתקבלו את הפיצוי המקסימלי מכלל הגורמים.

קבלת ייעוץ טרם התחייבות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

קבלת ייעוץ טרם התחייבות, הערכת שווי התביעה וסיכויי הצלחה.

הכנה והגשת התביעה, טיפול ואיסוף מסמכים, ניהול התביעה בבית המשפט.

קבלת פיצוי כספי גבוה ומהיר אודות למומחיות של משרדנו בתחום נזקי גוף.

תביעה לפיצויים בגין נזקי גוף

ההגדרה מהו ״נזק״ מצויה בפקודת הנזיקין : ״אובדן חיים, אבדן נכס, נוחות , רווחה גופנית או שם טוב או חיסור מהם…״ כל נזק ולו המזערי ביותר חייב בדיקה ובחינה של עורך הדין שיסביר ללקוח האם כדאי להתחיל בהליך משפטי או לא.

מהם התנאים להגשת התביעה

על מנת לזכות בפיצוי, יש להיעזר בעורך דין מנוסה שמכיר את הקריטריונים שבחוק ובפסיקה, על מנת לזכות את הלקוח בפיצוי המקסימאלי

גובה הפיצוי

בתביעה לפיצויים עבור נזקי גוף נקבע בעיקרו על בסיס חוות דעת מומחים רפואיים. ישנם ראשי נזק מוגדרים שאותם תובעים בהתבסס על החומר הרפואי, ההשפעה של הנכות ו/או המצב הרפואי על כושר ההשתכרות של הניזוק.

נגרם לך נזקי גוף או רכוש?

משרד עורכי דין אלכס ידגרוב ושות', מייצג תובעים ונתבעים בהליכים משפטיים הנוגעים לדיני נזיקין. למשרדנו ניסיון רב והצלחה בהשגת פיצויים עבור לקוחותנו, טיפול מקצועי, מהיר ואיכותי.

תאונה בעבודה

חשוב לדעת שכל נזק גופני שנגרם לעובד בדרכו לעבודה, במהלך עבודתו ובחזרה מהעבודה הביתה – מקרים שנחשבים ״תאונת עבודה״ להמשך מיצוי הזכויות שלכם מול המעסיק ו/או הביטוח הלאומי ו/או כל גורם רלוונטי אחר, זכרו שעליכם לקבל יעוץ משפטי מיד עם קרות התאונה. יש להכוונה המשפטית ברגע קריטי זה השפעה ישירה על הפיצוי שתקבלו .

פציעה בתאונת דרכים

תביעה נגד חברות ביטוח חובה עקב תאונות דרכים של נוסע, הולך רגל, נהג בהתאם לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים

רשלנות רפואית

תביעה נגד רופאים ו/או מוסדות רפואיים בגין עילה של רשלנות רפואית , לרבות נזקי גוף שנגרמו כתוצאה מרשלנות בטיפולים אורטופדים ו/או רשלנות בטיפולים קוסמטיים ו/או רשלנות בכל פרוצדורה רפואית שנעשתה בניגוד לפרקטיקה הנוהגת באותו תחום.

פוליסות וביטוחים

תביעה נגד חברות הביטוח במימוש כל הזכויות שלכם מכוח כל פוליסות הביטוח שקיימות, לרבות אובדן כושר עבודה, ביטוח נכות , ביטוח מחלות קשות וכיו״ב.

ביטוח לאומי

תביעה נגד המוסד לביטוח לאומי בכל אגפיו, לרבות נפגעי עבודה , מיקרוטראומה, מחלת מקצוע תוך ייצוג וליווי צמוד בוועדות הרפואיות ובבית הדין לעבודה .

תביעת מעסיקים

נגד המעסיקים השונים בתביעות רשלנות עקב תנאי עבודה פסולים, מתן הוראות עבודה שנוגדות את גדר התפקיד וייצוג הנפגעים בבית המשפט.

לקוחות המשרד מספרים

אולגה
לקוחה ממליצה
קרא עוד
נפגעתי בכתף במהלך עבודתי ולא ידעתי מה לעשות ולמי לפנות, חברה המליצה לי על עורכת דין קרן ממשרד עורכי דין אלכס ידגורב ושות' ולמזלי בתוך כשנה קיבלתי פיצוי הן מהמוסד לביטוח לאומי והן מהמעסיק, אני אסירת תודה על טיפול מקצועי ומהיר.
אמיר
לקוח ממליץ
קרא עוד
מצב הסכרת שלי החמיר והלך ובעקבות זאת הפסקתי לעבוד, פניתי לעורכת דין קרן בהמלצת הוריי וכבר לאחר מספר וועדות רפואיות, המוסד לביטוח לאומי החל לשלם לי קצבה חודשית קבועה. הכל בזכות העבודה היעילה והמקצועית בייצוג בוועדות הרפואיות ויחס אנושי. אני מודה לעורכת הדין על המאמץ העילאי שעשתה למעני.
אהרון
לקוח ממליץ
קרא עוד
נפגעתי בדרכי לעבודה כאשר רכבי הסתובב והחליק בכביש. פניתי לעורכת הדין קרן ממשרד עורכי דין אלכס ידגורב ושות', בהמלצת חבר ולאחר ליווי ויעוץ משפטי שלה, נקבעה נכותי לצמיתות. בסופו של דבר קיבלתי פיצוי משלושה גורמים כמעט במקביל, מביטוח לאומי, מחברת הביטוח של הרכב וגם מכוח ביטוח נכות מקרן הפנסיה שלי. אני אסיר תודה על העבודה הקשה והמהירה.
הקודם
הבא

שאלות ותשובות דיני נזיקין

רשלנות רפואית יכולה להתקיים בבדיקה לא נכונה, במעקב לא נכון, בטיפול שגוי ולא מקובל, בניתוח שהסתיים בנזק. רק מומחה רפואי יכול לקבוע האם בנסיבות מסוימות נתקיימה רשלנות בטיפול הרפואי.

קיימות פוליסות שונות ומנוסחות קצת אחרת אבל רובן קובעות כי במקרה בו אדם הפסיק לעבודה באופן מלא (לא עובד כלל) או חלקי (עובד הרבה פחות מבעבר) זכאי יהיה לתשלום חודשי למשך תקופת אי הכושר.

בדרך כלל מדובר על 75% משכרו של הנפגע בממוצע השנה האחרונה שקדמה למקרה שבגללו הנפגע אינו עובד.

אודות משרד עורכי דין אלכס ידגרוב ושות'

משרד עורכי דין אלכס ידגרוב ושות', מייצג תובעים ונתבעים בהליכים משפטיים בתחום נזקי הגוף והכרת הנפשות הפועלות בתחום למעלה מ-10 שנים. למשרדנו ניסיון רב והצלחה רבה בהשגת פיצוי גבוה ומהיר עבור לקוחתנו.

מומחים בדיני נזיקין החל מתביעות נגד המוסד לביטוח לאומי בכל אגפיו, לרבות נפגעי עבודה, מיקרו טראומה, מחלת מקצוע תוך ייצוג וליווי צמוד בוועדות הרפואיות ובבית הדין לעבודה. תביעות נגד חברות ביטוח במימוש כל הזכויות שלכם מכוח כל פוליסות הביטוח שקיימות, לרבות אובדן כושר עבודה, ביטוח נכות, ביטוח מחלות קשות וכיו״ב.

תביעות נגד מעסיקים עקב תנאי עבודה פסולים, תביעות נגד חברות ביטוח חובה עקב תאונות דרכים של נוסע, הולך רגל, נהג בהתאם לחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. רופאים ו/או מוסדות רפואיים בגין עילה של רשלנות רפואית , לרבות נזקי גוף שנגרמו כתוצאה מ מרשלנות בלידה ו/או רשלנות בטיפולים קוסמטיים ו/או רשלנות בכל פרוצדורה רפואית שנעשתה בניגוד לפרקטיקה הנוהגת באותו תחום. משרד עורכי דין אלכסנדר ידגרוב ושות' יאתר עבורכם את המומחים המקצועיים ביותר, כל אחד בתחומו. שיערכו חוות דעת רפואיות מתאימות כנגד הגורם הרשלן.

נעמוד לצדכם לאורך כל הדרך, בייעוץ וליווי משפטי עד שתקבלו את הפיצוי המקסימלי מכלל הגורמים. פנו אלינו להערכת שווי התביעה טרם התחייבות.

קבלת ייעוץ טרם התחייבות

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

משרד עורכי דין אלכס ידגרוב ושות'

למעלה מ-10 שנות ניסיון, אחוזי הצלחה גבוהים!

פנייה מהירה עו"ד אלכס ידגרוב

לחישוב הסיכוי המשפטי והערכת שווי התביעה טרם התחייבות, מלא/י את הפרטים הבאים ונחזור אליכם.

שיחה עם יועץ מומחה

מלאי\י את הפרטים וניצור קשר

למימוש המבצע

מלאו את הפרטים ונחזור עוד היום

למימוש המבצע

מלאו את הפרטים ונחזור עוד היום!

Houston, we have a problem!

We are currently fixing this spaceship, so you might experience a bumpy flight.