נעצרת ע"י המשטרה

עו"ד אביעד לנצ'נר מומחה בשחרור ממעצר

אתם עומדים בפני חקירה, כתב אישום צרו קשר עכשיו ואגיע לייצג אתכם. לרשותי ניסיון רב במשפט הפלילי. הסתבכתם בעבירות אלימות, רכוש, סמים, מרמה, מול גוף חזק שנלחם בכם כמו משטרת ישראל והפרקליטות, אני מציע לכם לא פחות ממלחמה. מלחמה חכמה, יצירתית, נחושה ובעיקר מלחמה חזקה וחסרת פשרות – כל הדרך עד לתוצאה הטובה ביותר עבורכם.

זמין 24 שעות ביממה

פנו במיידי לייעוץ משפטי תוך שמירה על דיסקרטיות

מומחה בפליליים, ייצוג נאשמים וחשודים בבית המשפט ובתחנות המשטרה.

עו"ד אביעד לנצ'נר מומחה למשפט הפלילי בכל הערכאות וצבר ניסיון רב בתיקים חמורים וקלים כאחד, ובמגוון תחומים: סמים, אלימות, אלימות במשפחה, שוחד, קבלת דבר במרמה, הונאה, סייבר ועוד מגוון רב של תיקים. למשרד ניסיון רב בשורה ארוכה של תיקים פליליים, חלקם בעלי פרופיל ציבורי גבוה. לקוחותינו נהנים מדיסקרטיות מלאה, כל לקוח מייצוג בהתאמה אישית, תוך בניית אסטרטגיה משפטית.

בין תיקי המשרד

עו"ד פלילי אביעד לנצ'נר בטלוויזיה

זמין 24 שעות ביממה

פנו במיידי לייעוץ משפטי תוך שמירה על דיסקרטיות

לקוחות המשרד נהנים משירות ויחס אישי

אריאל הנגבי
אריאל הנגבי
לקוח ממליץ
קרא עוד
אביעד היקר! הגעתי אלייך אחרי שכבר היה לי עורך דין אחר.. החלטתי להעביר את התיק אלייך, כי זיהיתי בך משהו אחר.. ראיתי בך אדם חזק שלא מפחד לדרוס את מי שמפריע לו בדרך, ראיתי את הניצוץ שלך בעיניים לנצח! מצד שני זיהיתי את האינטלגנציה הריגשית המפותחת שלך, הרגישות והעדינות תוך כדי ניהול התיק. יש בך שילוב מנצח! ועובדה. הבאת אותנו לניצחון! אתה מקצועי, אמין וישר. בהחלט ממליץ עלייך.
איציק דוד
איציק דוד
מנכ"ל, פרפטו גרופ ישראל
קרא עוד
כמה מילים על אביעד לנצ'נר . אביעד הוא אחד האנשים המבריקים שאני מכיר הוא שנון חד ומקצועי מאוד . אנושי ולעולם לא מנצל את מעמדו מול הלקוח . אביעד ייצג חבר שלי בתיק מאוד מורכב ומסובך שעורכי הדין הקודמים של חבר שלי אמרו שאין סיכוי לצאת זכאי ותקופת העונש מעל 10 שנים . לאחר שאביעד קיבל את התיק וניהל אותו הוא הצליח להגיע לעסקת טיעון עם ענישה של שנה אחת בלבד . אין על אביעד אחד הטובים.
קרן פרידמן
קרן פרידמן
עורכת דין
קרא עוד
עו"ד אביעד לנצ'נר הוא אחד מעורכי הדין הפליליים הטוב ביותר שהכרתי, באחריות! מדובר בעו"ד מקצועי ביותר, אמין, דיסקרטי, אנושי, גאון משפטי, מומחה בתחום הפלילי, נלחם למען הלקוחות ומגיע לתוצאות הכי טובות שאפשר בכל תיק ותיק, עו"ד שזכה להצלחות רבות ולהישגים מרשימים !!! מומלץ בחום רב מאוד!!! ואני לא מישהי שמפרגנת סתם, קחו זאת בחשבון... אני עומדת מאחורי כל מילה שכתבתי כאן!
ענת חסון
ענת חסון
לקוחה ממליצה
קרא עוד
אלוף !!! נתן לנו ביטחון מהרגע הראשון שדיברנו בטלפון והשיג את המטרה תוך כמה שעות ! מקצועי, יסודי, יודע את החוק על בוריו, אמין, סבלני ומרגיע ברגעים קריטיים אין עליו תותח על !
הקודם
הבא

עורך דין פלילי אביעד לנצ'נר - ייצוג נאשמים וחשודים

עורך דין אביעד לנצ'נר נשוי ואב ל-4 ילדים, שירת כלוחם ביחידה מובחרת ובעל תואר במשפטים בהצטיינות. עם סיום לימודיו עבד כעורך דין במשרדים מובילים בתחום הצווארון לבן והפשיעה חמורה. עם השנים צבר ניסיון רב בתיקים חמורים וקלים כאחד, ייצוג נאשמים וחשודים בעבירות: סמים, אלימות, אלימות במשפחה, שוחד, קבלת דבר במרמה, הונאה, סייבר ועוד מגוון רב של תיקים. אחוזי הצלחה גבוהים בסגירת תיקים פליליים במשטרה, ביטול כתב אישום, זיכוי נאשם בעבירה פלילית, סיום הליך פלילי ללא הרשעה, מחיקת עבר פלילי דרך הגשת בקשת חנינה או מחיקת רישום משטרתי. המשרד מבצע הכנה לחקירה פלילית וקבלת ייעוץ משפטי במהלך החקירה. הסתבכתם בעבירה פלילית? פנו אלינו עוד היום וקבלו ייעוץ משפטי מעורך דין אביעד לנצ'נר מומחה המשפט הפלילי.

"אני מאמין שכדי להיות מקצוען צריך להיות ממוקד ועל כן אני עוסק בתחום הפלילי ובו בלבד"

זמין 24 שעות

מלאו את הפרטים ונחזור בהקדם תוך שמירה על דיסקרטיות

עד 30 דקות מענה חזרה

ניתן להפנות לעו"ד אביעד לנצ'נר, כל שאלה בנושא פלילים תוך שמירה על דיסקרטיות.

ייעוץ משפטי טרם התחייבות

ניתן להפנות לעו"ד אביעד לנצ'נר, כל שאלה בנושא פלילים תוך שמירה על דיסקרטיות.

שיחה עם יועץ מומחה

מלאי\י את הפרטים וניצור קשר

למימוש המבצע

מלאו את הפרטים ונחזור עוד היום

למימוש המבצע

מלאו את הפרטים ונחזור עוד היום!

Houston, we have a problem!

We are currently fixing this spaceship, so you might experience a bumpy flight.